Descripció Biketour Modernista

El Modernisme és un moviment artístic de finals del s. XIX que té el seu majormàxim exponent en la l’arquitectura. Aquest itinerari té el seu primer punt d’interès en eal Parc de la Ciutadella, construït en ocasió de l’Exposició uUniversal del 1888. L’itinerari continua tot passejant per el museu a l’aire lliure que configurenformen les obres de Gaudí, Domènech i Muntaner i Puig i Cadafalch al llarg del Bbarri de l’Eixample, paradigma d’urbanisme innovador de d’Ildefons Cerdà.

Punts d’interès:
Parc de la Ciutadella (Museu de Zoologia, Parlament, Cascades, Hivernacle) – Arc de Triomf – Ccomerços de l’Eixample – Sagrada Família – Casa de les Punxes – Casa Milà (La Pedrera) – Casa Batllò – Casa Calvet – Palau de la Música – Plaça Reial




Casa Milà (La Pedrera) Casa de les Punxes La Sagrada Familia Arc del Triomf Parc de la Ciutadella PUNT D'INICI I FINAL: Passeig Maritim, Barceloneta - Biciclot Casa Calvet Plaça Real Casa Battló



Ruta:
Ruta circular que comença i acaba a Biciclot Marítim. Recorrem al voltant de 15 quilòmetres en 3 hores aproximadament. Sense comptar les aturades, l’itinerari suposa al voltant de 2 hores de pedalejada efectiva. Utilitzem bicicletes de passeig de quadre obert i tancat -–segons convingui-– amb canvi de puny i cinc corones.

Punt de Sortida: Biciclot Maritim
Inclou: Lloguer de bicicletes, cascs, monitors tècnics comunicats amb emissores de ràdio, alforges amb eines i recanvis necessaris per a l’itinerari, farmaciola, una ampolla d´aigua i assegurança.

**Contacteu-nos i us enviarem els preus